ENGLISH LANGUAGE CENTER

ترجمه ، تدریس خصوص زبان انگلیسی در شیراز تلفن تماس 09390933056

ENGLISH LANGUAGE CENTER

ترجمه ، تدریس خصوص زبان انگلیسی در شیراز تلفن تماس 09390933056

آهنگ with arms wide open از creed

Image result for creed with arms wide open
 
Well I just heard the news today
همین الان خبر امروز رو شنیدم
It seems my life is going to change
به نظر قراره زندگیم تغییر کنه
I close my eyes, begin to pray
چشمامو میبندم و شروع میکنم به دعا کردن
Then tears of joy stream down my face
اشک شوق از صورتم سرازیر میشه

With arms wide open
با آغوشی باز
Under the sunlight
زیر نور خورشید
Welcome to this place
"به اینجا (این دنیا) خوش اومدی"
I'll show you everything
من همه چی اینجا رو بهت نشون میدم
With arms wide open
با آغوشی باز

Well I don't know if I'm ready
خب نمیدونم آیا آماده ام یا نه
To be the man I have to be
برای بودن مردی که باید باشم
I'll take a breath, I'll take her by my side
یه نفس میکشم و اونو (همسرش) کنار خودم میکشم
We stand in awe, we've created life
با ابهت می ایستیم ، ما "زندگی" خلق کردیم

With arms wide open
با آغوشی باز
Under the sunlight
زیر نور خورشید
Welcome to this place
"به اینجا (این دنیا) خوش اومدی"
I'll show you everything
همه چی اینجا رو بهت نشون میدم
With arms wide open
با آغوشی باز
Now everything has changed
حالا همه چیز تغییر کرده
I'll show you love
بهت عشق رو نشون میدم
I'll show you everything
بهت همه چی اینجا رو نشون میدم
With arms wide open
با آغوشی باز

If I had just one wish
اگر قرار باشه فقط یه آرزو داشته باشم
Only one demand
فقط یه خواسته
I hope he's not like me
آرزو میکنم که اون (پسرش) شبیه من نباشه
I hope he understands
آرزو میکنم که متوجه شه
That he can take this life
که میتونه این زندگی رو تصاحب کنه
And hold it by the hand
و با دستاش بگیره
And he can greet the world
و اون هم بتونه به دنیا خوشامد بگه
With arms wide open
با آغوشی باز
With arms wide open
با آغوشی باز
Under the sunlight
زیر نور خورشید
Welcome to this place
به اینجا خوش اومدی
I'll show you everything
من همه چی رو بهت نشون میدم
With arms wide open
با آغوشی باز
Now everything has changed
حالا که همه چی تغییر کرده
I'll show you love
من بهت عشق رو نشون میدم
I'll show you everything
من همه چی رو بهت نشون میدم
With arms wide open
با آغوشی باز
With arms wide open
با آغوشی باز 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.